Aosept Plus With Hydraglyde 2 X 360 Ml Cu Suporturi Promotie

AOSEPT PLUS™ cu HydraGlade® de la Alcon este o soluție pe bază peroxid de hidrogen destinată dezinfectării tuturor tipurilor de lentile de contact moi dar și dure. Agentul de hidratare Moisturizing HydraGlyde® oferă lentilelor hidratarea necesară pe tot parcursul purtării lor. AOSept, soluție universală, combină cu succes puterea apei oxigenate cu tehnologia HydraGlade, rezultând în lentile perfect curate și hidratate care să vă aducă confort pe tot parcursul zilei. Avantaje: fără conservanți, elimină riscul alergiilor activitate remarcabilă antimicrobiană, cu spectru larg îndepartează complet depozitele cel mai stabil peroxid – chiar și la temperaturi înalte Hidratare de lungă durată Agentul de hidratare HydraGlyde® aderă la suprafața lentilei și formează o peliculă ce previne uscarea ei iar lentila rămâne umedă până la 16 ore. Lentilele sunt suficient de hidratate pentru a oferi confort pe toată durata purtării lor. Cum acționează soluția AOSept Plus HydraGlyde®? Agentul activ de curățare din soluția AOSept Plus HydraGlyde® for­mează o soluție de peroxid de hidrogen cu o concentrație de 3%. Faza de dezinfectare Peroxidul de hidrogen are proprietățile unui acid diluat, astfel îndepărtează eficient depozitele de pe lentile și microorganismele nedorite. Contactul direct dintre peroxid și țesuturile sensibile ale ochiului ar putea duce la arsuri asă că este nevoie ca dezinfectarea să dureze un timp mai îndelungat, suficient pentru neutralizarea peroxidului. Faza de neutralizare În scopul de a neutraliza complet soluția este necesar un un agent catalitic care este prezent în soluția AOSept Plus HydraGlyde® sub forma de AODISC. Acest ingredient de neutralizare este conținut în suportul special care este inclus în cutia soluției. Cum se folosește corect soluția AOSept Plus HydraGlyde®? Introduceți lentilele de contact în suportul special umplut cu soluție până la limita maximă indicată pe recipient și apoi depozitați-le în suportul cu soluție cel puțin 6 ore, timp necesar pentru neutralizarea completă a soluției. Puteți stoca lentilele timp de până la 2 săptămâni în aceeași soluție și apoi înlocuită cu una proaspătă.   De reținut: La dezinfectarea lentilelor de contact cu soluția AOSEPT PLUS HydraGlyde este esențial să se aștepte un timp suficient de lung până la neutralizarea completă a soluției pentru a preveni arsura ochilor- vă sfătuim să consultați, de asemenea, instrucțiunile Soluția non-neutralizată NU trebuie să vină în contact cu ochiul. A nu se lăsa la îndemâna copiilor! Soluția este valabilă 3 luni de la deschidere.

Catre Magazin

Descriere

Aosept Plus With Hydraglyde 2 X 360 Ml Cu Suporturi

AOSEPT PLUS™ cu HydraGlade® de la Alcon este o soluție pe bază peroxid de hidrogen destinată dezinfectării tuturor tipurilor de lentile de contact moi dar și dure. Agentul de hidratare Moisturizing HydraGlyde® oferă lentilelor hidratarea necesară pe tot parcursul purtării lor. AOSept, soluție universală, combină cu succes puterea apei oxigenate cu tehnologia HydraGlade, rezultând în lentile perfect curate și hidratate care să vă aducă confort pe tot parcursul zilei. Avantaje: fără conservanți, elimină riscul alergiilor activitate remarcabilă antimicrobiană, cu spectru larg îndepartează complet depozitele cel mai stabil peroxid – chiar și la temperaturi înalte Hidratare de lungă durată Agentul de hidratare HydraGlyde® aderă la suprafața lentilei și formează o peliculă ce previne uscarea ei iar lentila rămâne umedă până la 16 ore. Lentilele sunt suficient de hidratate pentru a oferi confort pe toată durata purtării lor. Cum acționează soluția AOSept Plus HydraGlyde®? Agentul activ de curățare din soluția AOSept Plus HydraGlyde® for­mează o soluție de peroxid de hidrogen cu o concentrație de 3%. Faza de dezinfectare Peroxidul de hidrogen are proprietățile unui acid diluat, astfel îndepărtează eficient depozitele de pe lentile și microorganismele nedorite. Contactul direct dintre peroxid și țesuturile sensibile ale ochiului ar putea duce la arsuri asă că este nevoie ca dezinfectarea să dureze un timp mai îndelungat, suficient pentru neutralizarea peroxidului. Faza de neutralizare În scopul de a neutraliza complet soluția este necesar un un agent catalitic care este prezent în soluția AOSept Plus HydraGlyde® sub forma de AODISC. Acest ingredient de neutralizare este conținut în suportul special care este inclus în cutia soluției. Cum se folosește corect soluția AOSept Plus HydraGlyde®? Introduceți lentilele de contact în suportul special umplut cu soluție până la limita maximă indicată pe recipient și apoi depozitați-le în suportul cu soluție cel puțin 6 ore, timp necesar pentru neutralizarea completă a soluției. Puteți stoca lentilele timp de până la 2 săptămâni în aceeași soluție și apoi înlocuită cu una proaspătă.   De reținut: La dezinfectarea lentilelor de contact cu soluția AOSEPT PLUS HydraGlyde este esențial să se aștepte un timp suficient de lung până la neutralizarea completă a soluției pentru a preveni arsura ochilor- vă sfătuim să consultați, de asemenea, instrucțiunile Soluția non-neutralizată NU trebuie să vină în contact cu ochiul. A nu se lăsa la îndemâna copiilor! Soluția este valabilă 3 luni de la deschidere.

Similar cu Aosept Plus With Hydraglyde 2 X 360 Ml Cu Suporturi

Cumpăra online Aosept Plus With Hydraglyde 2 X 360 Ml Cu Suporturi:

 

Informatii livrare si plata

Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România prin curier rapid in cel mai scurt timp de la confirmarea telefonica de luni până vineri 09:30 – 21:00, sâmbătă: 10:00 – 18:00 sau duminică 10:00 – 16:00.

Plata produselor se poate face prin ramburs, online cu card bancar prin procesatorul de plati Mobilpay.

Costul livrarii unei comenzi este in valoare de 7,49 RON.

Garantia de retur

Poti returna fara nici un motiv produsele comandate in termen de 30 zile din ziua achizitiei.
Returul este suportat integral de noi. Tu doar trebuie sa ne anunti de unde doresti sa ridicam produsele.

*Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) si ochelarii efectuati la comanda dupa specificatiile clientului (prescriptie). Totodata interventiile mecanice asupra produsului, altele decat cele ale personalului duce la anularea garantiei. (lipituri, montaje defectuoase, indepartarea sigiliului).

 

Garantia de livrare
Livrarea produsului sau produselor comandate se face in cel mai scurt timp in intervalul luni-vineri (pentru produsele aflate pe stoc)”. In cazul in care coletul nu ajunge in timpul estimat de curier, iti oferim scuzele noastre precum si o reducere de 10% la urmatoarea comanda.

Trebuie sa mentionam insa ca pot exista mici intarzieri datorita aglomerarii curierilor in perioade precum Black Friday, Craciunul, Sarbatorile de Paste, sau 8 Martie, Halloween, sarbatori legale.

 

Garantia de schimb a produselor
Schimbarea produselor achizitionate de pe este gratuita in termen de 30 zile calendaristice de la achizitionare.

Schimbarea este valabila doar daca :

solicitarea de schimbare se face in termen de 30 de zile calendaristice de la achizitionarea produsului ;
ambalajul nu a fost deteriorat ;
cutia de lentile nu a fost desigilata ;
Schimbarea produsului se face dupa cum urmeaza: Clientul trimite catre furnizor produsul. Furnizorul suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, dupa ce primeste produsul, se obliga sa trimita gratuit (fara alte taxe) produsul cerut de client.
Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intra in garantia de schimb a produselor.

 

Garantia de adaptare
Iti oferim in totdeauna garantia ca ochelarii, lentilele de contact/vedere vor fi compatibile cu prescriptia ta.

Venim in intampinarea ta cu 6 luni garantie pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Lensa.ro la care prescriptia a fost realizata de specialistii nostrii.

In cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, va oferim o garantie de adaptare ce consta in inlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanta si vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile.

Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.

 

Garantia estetica
Stim ca alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, in special cand ai de ales din sute de modele.

Garantia de montaj

Alege sa iti faci ochelarii de vedere, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurata GRATUIT.

Garantia satisfactiei

100% satisfactie sau banii inapoi

BANII INAPOI 30 ZILE
Banii se returneaza la dumneavoastra in cont in general in 48h de la primirea IBAN-ului contului dvs.
Satisfactia clientilor este o prioritate. Daca ati gresit comanda sau nu sunteti pe deplin multumit de produsele cumparate, atunci aveti dreptul de a returna produsele in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor.

Cum puteti folosi garantia de 30 zile banii inapoi?

Daca nu sunteti multumit de ce ati comandat, puteti returna produsele la lensa.ro in termen de 30 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda initiala de plata, in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Pentru lentile de contact si solutii de intretinere:

Va rugam sa aveti in vedere ca produsele individuale (cutie, blister, flacon, etc.) care au fost deschise nu pot fi returnate.

In general, produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnat numai in ambalajul original sigilat si fara insemnari sau alte modificari aduse ambalajului.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

*Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) si ochelarii efectuati la comanda dupa specificatiile clientului (prescriptie).

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

pam-pam.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților pam-pam.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile pam-pam.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.